Okay, for at ikke bloggen min skal bli gørr kjedelig så tenkte jeg å avsløre noen av de flaueste tingene jeg har gjort eller opplevd her i livet.
Flasher
Av og til så kobler ikke tanken "konsekvens" inn fort nok, det var i alle fall det som førte til mitt lille uhell på Torp (Sandefjord) når ei venninne og jeg skulle til Glasgow en langhelg.Nå var det ikke mange dagene siden jeg hadde vært på konsert med favorittbandet mitt Billy Talent og hadde så klart på meg en t-skjorte hvor det sto Billy Talent. Torp er ikke helt lik Gardemoen, når du har kommet gjennom passkontrollen blir alle stuet sammen på et lite område i påvente av å få gå ut i flyet. Turen vår gikk fint den helt til vi kom til passkontrollen, jeg sto foran min venninne og bak henne sto 40-50 andre som også skulle igjennom. Vi sto og snakket, var i godt humør, men fulgte køen mot passkontrollen. Når det ble min tur så gikk jeg frem til han som satt i passkontrollen og viste han passet mitt. Så spør han meg: "Hei, hva er det som står på t-skjorten din" og i stede for å koble inn hodet så tar jeg tak i jakke og skjorte, holder de åpen slik at han skulle få se hva som sto der. Jeg får igjen passet og snur meg til min venninne, for nå er det jo hennes tur, hun står bare og måper, i likhet med flere andre i køen, og først da slår det meg hva det der må ha sett ut som bakfra, ikke rart han tolleren smilte så bredt.
Følte meg ikke så veldig smart der jeg sto stuet sammen med resten som først hadde trodd jeg hadde flashet meg selv for han som sjekket passene våers, så ble veldig glad når jeg endelig var framme i Glasgow.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar